Algemene voorwaarden

๐Ÿ WespDirect.nl - Algemene voorwaarden:

1. Garantie voorwaarden;
1.1 nacontrole
2. Voorrijkosten / reiskosten;
3. Afspraken en planningen;
4. Betalingen;
5. overige voorwaarden


1. Garantie - voorwaarden 

Bij het bestrijden van wespen of hoornaars krijgt u van ons garantie voor het hele jaar!

Voorwaarden voor garantie:
- voor de rest van het jaar (voor het bestreden nest)
- wacht circa 3 a 4 dagen na behandeling voor nacontrole afsprak(en).
- garantie vervalt bij
* zelf bezig geweest met het nest;
* als derden partijen tussentijds bezig zijn geweest met het nest.
-Buiten een straal van 1,5 mtr van het eerste bestrijdingspunt geldt als nieuw / tweede nest.
- Indien bij nacontrole blijkt dat het duidelijk om een nieuw nest gaat, valt dit niet onder de garantie van het andere nest.
- garantie is geldig voor de standaard bestrijding, eventuele materiaalkosten voor extra werk zoals afdichten of het compleet verwijderen van nesten zitten hier niet bij inbegrepen.

1.1 Nacontrole n.a.v. garantie:
- Wespdirect geeft per bestreden nest garantie voor de rest van het jaar. 
Hierbij gelden wel de voorwaarden van garantie te lezen bij punt1 van de algemene voorwaarden.
- Mocht er na meerdere keren nacontrole blijken dat de wespen niet weg willen dan wordt er samen met klant gekeken waardoor dit komt. op de garantie geldt alleen het bestrijden van een nest en niet het weghalen van een nest. Wespdirect.nl blijft net zolang bestrijden met nacontrole tot ze weg zijn. 
- wespennesten verwijderen doet wespdirect.nl niet! eventueel afdichten van plekken is wel mogelijk dit wordt dan besproken met de klant. Mocht hier eventueel materiaal voor nodig zijn dan vallen deze kosten niet in de garantie , qua werkuren valt max 1 uur werk met afdichten onder de garantie.

indien er 2x nacontrole is geweest waar niks bleek te zijn en klant voor derde keer nacontrole afspraak maakt waarbij weer niks te zien is zullen er voorrijkosten in rekening worden gebracht. zie artikel 2.

2. Voorrijkosten/reiskosten

 

Wespdirect.nl behoudt zich het recht voorrijkosten in rekening te brengen bij:
- niemand aanwezig bij aankomst van de afspraak;
- geen bestrijding kunnen uitvoeren door diverse omstandigheden;
- Er na bij een nacontrole niks blijkt te zijn wordt er bij een derde afspraak waar niks blijkt te zijn voorrijkosten in rekening gebracht.
- indien er sloop of breekwerk nodig is en daardoor de dienstlevering niet kan worden uitgevoerd.

Indien bovenstaande van toepassing is zal de medewerker van wespdirect.nl proberen klant telefonisch te benaderen tot 2 maal. Indien er dan geen contact is weten te krijgen of als de klant niet binnen 10 min aanwezig kan zijn zullen er voorrijkosten in rekening worden gebracht en dient er eventueel een andere afspraak te worden gemaakt. 

Kosten van voorrijkosten zijn als volgt:
- Provincie Friesland - €45,-
- Provincie Drenthe , Groningen , Kop van Overijssel & Noordoostpolder Flevoland a €50,-

Voor klanten die via derden partijen bij ons terecht zijn gekomen gelden de tarieven van deze partijen.

3. Afspraken en planning:
klanten krijgen bij het maken van een afspraak een tijdsbestek te horen waarin wespdirect.nl bij hun aan zal komen. Indien wespdirect eerder of later dan dit tijdsbestek bij u aan zal komen zal klant dit per telefoon/bericht worden gemeld. 

Wespdirect zal zijn uiterste best doen de tijdsbestekken na te komen. Echter kan het voorkomen dat er uitloop is of andere afspraken op het laatste moment uitvallen. Waardoor het tijdsbestek wijzigt. Hier kan geen aanspraak op worden gemaakt en ook geen kosten op worden verhaald naar wespdirect toe. 

Klanten kunnen kosteloos de afspraak annuleren tot 2 uur voor het doorgegeven tijdsbestek van de afspraak.  Indien klant later dan dit de afspraak annuleert zullen er voorrijkosten/annuleringskosten in rekening worden gebracht. Bij eigen klanten zijn dit dezelfde bedragen als de voorrijkosten hier boven vermeldt. Bij klanten via derden gelden de kosten die die partij aanhoudt.

 

4. Betalingen / tarieven
- Betalingen dienen op tijd te worden voldaan aan wespdirect.nl
- Klant kan op diverse manieren betalen zowel pin, contant, op rekening (in overleg) via tikkie of betaalverzoek, via Ideal betaling per mail.
- Indien klant bij ons is gekomen door derden partijen gelden de tarieven van deze partijen, er kan dan geen aanspraak worden gemaakt op de tarieven die wespdirect.nl zelf rekent.
- De tarieven op de website van wespdirect.nl zijn leidend, tenzij anders afgesproken met klant. 
Bij tussentijdse tariefswijzigingen geldt het tarief wat eerder is afgesproken met de klant. 

 

5. Overige voorwaarden
- op alle afspraken van wespdirect.nl zijn deze algemene voorwaarden van toepassing.
-  op eventuele typfouten kan geen aanspraak worden gemaakt op wespdirect.nl
- wespdirect.nl is niet verantwoordelijk voor afspraken die zijn gemaakt met klant door derden partijen. Mocht de klant het dan ergens niet mee eens zijn dan verzoekt wespdirect.nl contact op te nemen met de partij waarmee dit is afgesproken.